Kajave tiedottaa - korvauskäsittelyt
Kajave käsittelee vahinkoilmoitukset ja jokaiseen vahinkoilmoituksen tehneeseen ollaan yhteydessä.
Kajaven suurjänniteverkossa ilmeni vika keskiviikkona 12. tammikuuta. Lyhytkestoinen vika vaikutti sähkönjakeluun Pyhännällä ja Siikalatvan Kestilän alueella.
Tilanne on ollut poikkeuksellinen ja olemme halunneet tutkia vikaan johtaneet syyt perusteellisesti, jotta minimoimme riskin vian uusiutumisesta tulevaisuudessa.
Kajave on joutunut selvittelemään poikkeuksellisen vian vastuukysymyksiä ensin oman vakuutusyhtiön kanssa.
- Pahoittelemme että asiakkaat ovat saaneet ristiriitaista tietoa matkan varrella, sanoo asiakkuuspäällikkö Maarit Tuovinen Kajavesta.
Kajave on saanut yli sata vahinkoilmoitusta ja ne käsitellään yksi kerrallaan viikon 7 alusta lähtien. Jokaiseen asiakkaaseen ollaan erikseen yhteydessä.
Kajave haluaa kiittää asiakkaita kärsivällisyydestä. Vaikka asian selvittäminen on kestänyt, hoidamme korvauskysymykset kunnolla loppuun.
Kajaven asiakaspalvelu ma-pe klo 8–20
asiakaspalvelu@kajave.fi
010 192 800